Bilder i min kamera

Tänkte sticka imellan med ett litet inlägg innan denna veckas bloggare sätter igång. Hon verkar inte ha fått ordning på inloggningen än, så jag tror inte att det är någon fara.

Vi som medverkade på dagens frivilliga herr-träning lärde oss en hel del. Slagskott, direktskott, långa höjdbollar, och inte minst en ny frislags-variant. Den kommer att funka klockrent...om bara Tove och Frida träffar mål när de störtar fram. Sen var det ju det här med namn på våra varianter...

På våra matcher brukar jag ge min kamera till någon på sidan eller i seket för att få bilder till hemsidan, att lägga in tillsammans med matchkommentarer och nyheter. Det kommer ofta med en hel del andra bilder också.
Tänkte dela med mig av några av dessa "andra" bilder.

Kommer säkert att få skäll för några av bilderna, men det får jag ta :-)

Titta och njut! :-)

/Ecke

     Tove & Frida         

Kommentarer
Postat av: Ida

Tove... jag finner inte ord alltså.



Svea är ju annars bäst ;) Tvingar sig på Alfred!

2008-12-09 @ 14:53:17
Postat av: Sanna

Tove, vi är ju bäääääst ;)

2008-12-09 @ 17:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0