Glass och TOVE!

Tisdags träningen skulle man kunna sammanfatta som Glass och Tove, med tanke på att vi dels fick glassen som Ecke lovade om vi tog nio poäng på en helg och Tove eftersom att hon VANN strafftävlingen. Det var ganska många som åkte ur strafftävlingen på en gång men Linda, Tätte och Tove var dom som lyckades göra mål på målvakts Micke och i slutändan stod Tove ensam kvar.

En annan rolig (?) sak med träningen var att några backar fick spela på annan position. Även trevligt att Micke kan träna med oss, tydligen skrämde vi inte iväg honom när vi tjatade (den gången Ecke påstod att vi inte skulle bli gifta om vi lät så där ;), ack så fel du hade. Har han inte börjat träna oftare efter det? ;)).

Nu är det en träningsledig dag, någon som ska se någon match ikväll eller ska ni ut och leta efter julklappar som börjar på bokstaven E?
Oavsett så laddar vi upp oss rejält tjejer och gör en kanon träning imorgon, och kom ihåg att känna efter alla småskavanker innan Malin lämnar oss :).

/ #21


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eftersom jag fick en virknål av nån (kommer inte ihåg vem), så tänkte jag virka min julklapp. Gäller bara att komma på nåt jag kan virka på E. :-)

2008-12-17 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0