Träning, Hudik och julmys

Igår var det Torsdag, en dag med träning och en dag då vi skulle rycka upp oss några snäpp. Vilket vi även lyckades med! Vi var 22 utespelare och två målvakter och på allas fötter var det mycket bättre tempo och snacket var även det betydligt bättre! Så det ser bra ut inför helgen, som det ser ut nu så har vi bara en match och den mot Hudik då varken Ljusdal eller Klockarberget kunde få ihop lag. Förra gången förlorade vi mot Hudik, och visst är vi revanschsugna?!

Så nu har vi det super mysigt ikväll, mitt paket är ju lätt bäst; Kan ju tillägga att tack vare att paketet promt skulle börja på E så skämde jag ut mig lite igår men en utförligare förklaring kan ges här senare ikväll :p, även lite nyfiken på vad det blir för pyssel!. Men nu ska jag på sagostund med Bertil =)

/ #21



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0