Rubrik?

Ja igår var det träning på vibacke vilket även ledde till några förseningar - Pengar till lagkassan :D

Vi körde lite övningar, bland annat en "dragövning" så att jag tränade slängningar och ni tränade typ skott(?). Brukar oftast hamna på rygg när jag slänger mig, men igår gjorde jag det inte alltför många gånger. Dock har jag vissa utespelare som lyckas få bort mig totalt, medans andra bara skjuter extremt hårt. Vaknade upp med tre blåmärken, tack för dom :P. Kanske var det därför jag gick tidigare, vem vet ;). Men jag tror ni klarade er mycket bra med Bosse och Berit (?).

Ikväll är det träning på Höglunda, på en icke human tid. Men det blir nog bra, har även fixat ny skiva till oss. Men vad som är nytt på den förstår jag inte riktigt, känns som att i stort sett är det samma låtar som den vi har nu. Fast i en annan ordning, men nej tjejer lugn! Jag har faktiskt lagt Agnes som första låt ,så slipper ni byta det första ni gör ;).


/ #21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0