Helgen närmar sig med stormsteg

Idag är det torsdag och det innebär att vi har genomfört vårt sista träningspass för veckan, nu väntar en helg med mycket matcher.

På träningen var vi 19 utespelare och 2 målvakter (!), varav en av målvakterna vad Idas lillebror som kom och gjorde ett bra jobb med att vakta nätet för västarna. Blev mycket passningsövningar och sedan spelade vi länge, vilket alltid är roligt! Spelet rullade på bra och då vi var så pass många fick vi chansen att träna med ett riktigt matchtempo inför helgen.

Ser som sagt nu fram emot en helg med mycket matcher.
På lördag möter vi först Hudik/Björkberg i division 3 och direkt därefter möter vi Frösö i division 2. Båda matcherna spelas på Höglunda, 11.30 och 13.30, så det tycker jag alla ska satsa på att se!
Och eftersom ingen någonsin lessnar på att se oss spela så bör alla bege sig mot skönsberg på söndag 11.30 då vi tar emot Brunflo. ;-)

Så gott folk, nu ses vi i innebandyhallarna i helgen!

Förresten så kanske jag inte ska sticka under stol med att jag med största sannolikhet blir kändis nästa vecka, inte i form av att vara med i tidningen som Ida så coolt var, utan i form av veckans slarvmaja. Lyckades på något vis lämna klubban på träningen i tisdags och tänkte inte ens på det.. Dåligt gjort och klubban straffade mig för det hela träningen idag, men det var jag nog värd! ;P Så nästa vecka plockar jag förmodligen bollar och delar ut västar, kanske är ett kall?.. vem vet?! ;-)

Jag har även en idé på något vi kanske kan göra tillsammans.. Slänger upp det på Forumet imorgon för att kolla av intresset!

Nu plockar vi poäng i helgen tjejer!

/ #14

Kommentarer
Postat av: Ecke

Om det är inventering på Bauhaus du tänkt som lagaktivitet, så skall det vara bra betalt...

2008-11-20 @ 23:56:54
Postat av: cecilia

vi vinner alla matcher!

2008-11-21 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0