Ledig dag

Igår var det tisdag och det innebär natträning. Jag missade "tyvärr" den där föreläsningen innan men av Eckes inlägg att döma är det nog inget jag ska vara ledsen över. Hade inte tänkt dopa mig heller så det ska nog gå bra ändå! ;-)

Nej, åter till träningen! Vi var ganska få men vi som var där kämpade på bra som vanligt. Lite småskavanker här och där gjorde att tempot inte var det bästa, men absolut inte det sämsta heller!

PP-femman fick träna in ett nytt spelsystem och det innebar boxplay-träning för oss andra, nyttigt för alla. Som box spelare måste jag få säga att jag tror att det nya PP-spelet kan bli en hit under match, förhoppningsvis redan i helgen! :-)
Sedan körde vi lite andra övningar innan det var dags för spel spel spel. "Västlaget" rullade ut oss stundvis men alla på planen kämpade på och vi utan västar gjorde allt för att hjälpa Ecke i målet. Alla kämpar på bra och många får spela på nya positioner och även det går bra, mycket positivt!

Nej nu vilar vi upp oss idag tjejer så tar vi nya tag imorgon och gör en ännu bättre träning på en lite mer human träningstid.

Förresten, ingen har väl missat att vi har en kändig i laget idag?;-)
Man kunde tydligen bli kändis utan att vara slarvmaja, Ida!
                                                                                                                                                                                
                                                                                                                                                                              / #14

Ida i st

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att du tar uppgiften på stort allvar Frida :) Självklart är man kändis nu, gillar ju att dom skrev innebandyspelare :P





Man var snarare lite positiv till doping efter föreläsningen, de kan ju inte vara meningen :p

2008-11-19 @ 16:41:36
Postat av: Ecke

Jag är lite intresserad av vad du tjänar som innebandyspelare Ida, eftersom du angett det som yrke.



Har du bra lön?

2008-11-19 @ 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0