Leftovers...

Jag och Sponton satt oss först = VI VANN! asgrymma var vi, man märker ju vilka som går in för det här med 100% och verkligen offrar sig. *Vi har fortfarande blåmärken på skinkerna*

Idag var det dags för (typ) obligatorisk samling i sporthallen för att kolla på city, själv såg jag inte så mycket på matchen...men jag såg att det var ganska bra rörelse på vissa :P
Noterade att de vann med 8-6 (kanske), eller jag mena förlorade! Synd synd!

Imorrn är det dags för träning, och då drar några svikers till Falun. Vad är det för stil? Kanske även att coach tänker dra, hmmm.... Vad ska man säga om det då? Hela Höglunda kommer kännas som en enda stor kvarglömda-saker-låda...


Men, som jag brukar säga, man ska inte vara bitter!      



/#7          

Kommentarer
Postat av: Ida

Lovar knäppa ett kort från Falun åt dig ;)

2008-11-27 @ 10:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0