Lite Agnes på det här så blir allt bra igen...

Jaha, då var den helgen över! Hyfsat skönt faktiskt. Det var ju inte så jätteroliga resultat, men man ska aldrig vara bitter!

Idag är det en träningslös måndag så då antar jag att alla sitter hemma och väntar på stormen istället. Läste i tidningen att SMHI uppmanar oss att stanna hemma, undrar om det räcker för att man ska slippa gå i skolan :O (vore ju inte helt fel)
 
Har suttit och funderat en stund och jag tror att jag har kommit på lösningen på våra problem! Värsta frälsaren jag kommer bli nu då! Vi måste sluta träna med såna där specialbollar! Eller möjligtvis börja spela med dem på match också, det var en liten fågel som viskade i mitt öra att den är värsta utvecklad med annan tyngd och hårdhet och sånt stuff, självklart att det blir svårt att spela med nåt annat då på match, vi har blivit för bra helt enkelt. Dags att ta ett steg tillbaka i utvecklingen!

Förresten! Såg ni Henke Larsson spela innebandy igår? Kommentarer på det, tack!

#7

Kommentarer
Postat av: T

Haha, men kanske om jag RÅKAR trampa på alla. Jag kan väl inte hatas för att jag är klumpig? :O



Jag tycker att det där med Henke är en liten förnedring mot sporten. Hur kan en kille som inte spelat på 19 år få göra tre träningar och sen kliva in och spela i världens bästa liga?

2008-11-24 @ 23:22:36
Postat av: Ecke

Du kan ha en poäng där när det gäller bollen. Borde inte vara nån skillnad, men det är ju lätt att bli vidskeplig...

Tror dock att du kommer att stöta på rätt så hårt motstånd om du gömmer alla nya bollar. Framförallt från ID, ES, SH, LW m.fl.



Självklart såg vi Henke Larsson igår. Riktigt kul att se, grym stämning i hallen. Men det han tillför är naturligtvis allt runtomkring. Det han gjorde på plan var inget speciellt, det skulle jag och alla andra i div 3 klara av.



Bra bloggat för övrigt, fortsätt så T! :-)



(nu hamnade kommentarerna i oordning, eftersom jag ändrade i min)

2008-11-24 @ 23:24:45
Postat av: Ecke

Det är ju bara för att det är just Henke. Hade det varit Sven Svensson från Svenljunga hade ingen brytt sig. Även om han är mycket bättre innebandyspelare.



Tänk dig själv om Zäta skulle spela en match med City t.ex. Tror du de skulle säga nej då?

2008-11-24 @ 23:28:01
Postat av: Ida

Henke spelar ju inte för att han är superbra, men tänk all publicitet! Tror det här är bra för sporten, fler får upp ögonen!

2008-11-26 @ 12:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0