Tankar från dagens föreläsning 18/11

11 st slöt upp.
Undertecknad, Sanna, Spontis, Linda, Ida, Lina, Linnea, Malin K, Malin E, Lill-Matilda och Lill-Carro.
Credit till alla oss!

Två tjejer från Dopingjouren höll i föredraget. Väldigt lågt tempo. Linnea somnade.

Några få bilder. Mest text. Ingen film. För dåligt!

Efter ca en timme tittar jag åt vänster.
Då ser jag följande: Sanna gäspar. Spontis stirrar med tom blick rakt fram. Linda skickar sms. Ida sjunker ner i video-ställning.

Jag tittar åt höger, och ser:
Lina kollar hål i sina strumpbyxor. Linnea sover. Malin K kväver en gäspning. Malin E tittar ner i bordet. Matilda och Carro lyssnar på hockey.

Intressant ämne. Upplägget kan diskuteras. Kanske bara var vi som var trötta.

MEN
Godiset var gott. Disktrasorna var gratis.
Fråga Ida!

/Ecke

Kommentarer
Postat av: Linda

Dom lila gidosarna var godast:)

2008-11-19 @ 00:20:59
Postat av: Spontis

aa fråga bara ecke, verkade som han åt en hel del godis där borta :P

2008-11-19 @ 20:52:10
Postat av: Ecke

Ja, fast det verkar som att jag åt mest godis när jag inte ens var i rummet, utan gick på rast. När jag kom tillbaks hade jag ätit en hel hög...



Vet du nånting om det Spontis? :-)

2008-11-20 @ 09:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0