Söndags träningen

I söndags vare min första sommarträning.. Eller iallafall den första jag var och kolla på. Det kändes bra att komma tillbaka till ett lag som har fullt med energi, lite nyaspelare och humöret på top. Man vart verkligen peppad/taggad för att börja lira igen. Måste säga att det faktiskt känns grymt skönt att ha Bella tillbaka oxå. Så inte Ecke måste ta på sig precis allt, kanske kan han få lite hjälp. Nått annat som jag var väldigt glad att se var målvakterna. Det kryllar av dom nästan. Nu kanske man slipper Bosse (?) ett tag ? ;) Men på söndag, imorgon är det dax för mig med. Att få leka lite med klubba och boll. Me like!! Syns imorgon dådåva! / #9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0