Måndag!

Har tråkig så blir ett inlägg här med!
Sitter på skolan och göra nada.. Förutom att ha tråkigt. Men men. Allt kan ju inte vara roligt.

Kan ju berätta att min kära mor ringde till sjukan idag. Jag har ju haft hjärtklappning den senaste veckan. Och fick det även när jag var på väg ner till bussen imorse. Har väl inte tänkt på det så mycket, men mamma tyckte jag skulle kolla. Så ifall jag får det ikväll på träning blir det akuttid imorgon. Annars har jag tid nästa vecka på tisdag.
Känns lite sådär. Dock tror jag inte att det är något. Men det är väl bättre att ta det säker framför det osäkra.

Jag hoppas verkligen att folket i laget vet att vi har träning idag! Full trupp alla träningar hoppas jag på! Vore verkligen skit kul med folk.

Nu ska jag återgå till arbetet. Eller bloggläsandet!


Syns ikväll brudar + Ecke :)

/ #9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0