Match nummer två mot Sävar IBF

Gjorde ett generalfel som bloggare! Ska inte ske igen, men nu hände det i alla fall och jag orkar inte skriva om allt jag skrivit. Jag var klar, tryckte på uppdatera och så försvinner internet och även mitt inlägg. Går jag tillbaka så är det bara vitt och tomt och ett hån mot mig som måste börja om.

Returmöte mot Sävar i alla fall, jag hoppas att Ecke skriver en matchrapport för nu när allt försvann gör jag inte om det. Kort och gott, vi vann med 7-5 men det satt långt inne och vi låg under i stort sett hela matchen. Sävar var bra idag, vi var inte lika bra som igår. Bra bollrull men lite lite skott och jag gillar ju skott jag.
Skönt att vi tar oss samman på slutet och vänder till vinst :)

Noterat från matchen:
Publiksiffran är knappt närmast sörjande, inte ens min pappa var där
Emily luktar alltid gott medans alla vi andra luktar svett
Bella har två klubbor, eller hur var det nu Bella? Bella? Bella? Bella? Bella? Bella? Bella? Bella? Bella? Bella?


Tänkte att jag i framtiden skulle rapportera lite resultat här i bloggen så att alla hänger med ;)
Nu är det ju dock försäsong och inte allt för mycket matcher, och är det matcher så har jag inte superkoll på dom. Men idag har i alla fall Granlo, IBF och IBF ungdom matchat.
Dalen - Granlo 9-5
IBF - IBF U 9-1
Brunflo - IBF U 3-2

Det ska finnas fler resultat från IBF lagen då dom spelat en minicup i Östersund men det där är allt jag lyckats söka rätt på.

/Chefen D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, de var ett himla tjat på mig idag.. nästa gång måste jag tyvärr slänga in den som sitter närmast i duschen.. :)

2010-08-29 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0