Bara nyår kvar

Julen 2010 är härmed avklarad. Personligen hade jag en lugn och skön jul, med mycket god mat och trevligt sällskap. Precis som det ska vara. Hoppas att ni andra också hade en god jul, och att Tomten hade med sig allt som stod på önskelistan.

*

Nu är det bara att ladda om för nästa högtid då vi välkomnar ett nytt år 2011. För Ankarsdam hoppas jag att det innebär en nytändning, och att vi kan börja få resultaten att gå våran väg. Spelet, inställningen och kunnandet finns där. Det gäller bara att få ut det på rätt sätt vid rätt tillfälle. Nånting vi inte har lyckats med hittills. Men vi kommer att börja leverera, det är jag helt övertygad om.

*

För övrigt har jag gått förbi både Ida och Jessika, (och snart även Linnea) på Tap Zoo. Nu jagar jag Anna, som visserligen har ett stort försprång, men ingenting är omöjligt. Har egentligen inte tid att hålla på med sånt tidsfördriv, men som alltid så blir jag lite för överengagerad när jag väl börjar med något. Återstår att se hur länge intresset håller i sig.

"- Det kan aldrig bli för mycket innebandy!"

/Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0