Kick off

Nu till helgen är de dags!

Samling kl: 11.00 vid max i stan. Därifrån åker vi i samlad trupp till min stuga i Graninge. Men de är Ecke som kommer köra först i tåget. För jag kommer åka till stugan och förbereda allt på fredagen.

Packlista:

Tandborste
deo
lakan
täcke + kudde (finns extra kuddar)
Mjukiskläder
nått att sova i
sköna skor
underkläder
godis om man vill ha det
strumpor

De är väll typ de man ska ha med sig ute i storskogen. :)

De tar ca: 1 timme att åka

Jag vill veta senast imorgon vilka som ska med! Så anmäl er här eller via mail eller på facebook.

Sen ska alla som ska med betala 100kr var för frukost, lunch och middag.

Vid frågor maila mig! [email protected]




(vintertid i stugan)


/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0