Årets första lagfest med ankarsdam

Lördagkväll bjöd på lagfest, förmodligen något vi längtat lika mycket till som jag längtade till storvretamatchen!

Lägger helt enkelt bara in lite bilder från kvällen och går inte in djupare än så i det hela. Men roligt hade vi och på måndagsträningen kommer vi nog ha en hel del att prata om!




Nästan hela laget var på plats!

Efter det här kortet är taget glömde jag helt bort att jag hade en kamera så det är ett litet glapp på någon timme till nästa bilder.



Maja och Carro, vad gör dom?!



Matilda och Jane har roligt!



Stina dansar ut



Sanna och Tessan goa och glada



The coaches!



Behind the scenes



Lillen lär ut något



Jonna är som katten!



Lillen och Carro har kul, Maja ser inte lika road ut..



Nån lång en måste tagit denna bild!






Resten av bilderna får vi dela med oss av på något annat sätt än här :)
Det finns även lite videoklipp men jag lägger inte upp dom innan dom som är med på klippen sett och godkänt.

/Ida



Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag trodde inte jag hade glömt så mkt, men när jag ser de där bilderna så förstår jag ingenting! Katten?!

2010-09-10 @ 17:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0