Imorgon är det seriepremiär!!!!



Helt sjukt vad man längtat till den här dagen! I snart ett halvår har det varit klart att vi kvalat upp till division 1 och jag talar nog för alla när jag säger att morgondagen kommer bli speciell.

Ska bli otroligt kul att äntligen få spela i ettan, det är inte många i laget som gjort det tidigare men jag tror ändå vi kommer klara det bra. Motståndet i premiärmatchen är RIG Umeå IBF och vad vet vi om dom? Ingenting. Så kommer det vara inför ungefär alla matcher den första halvan av serien. Spännande och kul med nya lag att möta!
Men vi kan ju gissa att det är full fart på RIG eftersom det är innebandygymnasium och nu vill alla tjejer visa vad dom går för i premiären. Men vi vill också visa vad vi går för!

Hoppas hela ankarsdam sover snart, vaknar i tid och är igång innan samling, äter en grym frukost och sen är så taggad som man kan bli! Jag kan inte få ner något vettigt i ord faktiskt, så vi ses imorgon. ANKARS!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0